"Kako biti prvi na Google, Kako napraviti web sajt, optimizovati ga za pretragu i biti prvi u Google rezultatima...pitajte nas, mi Vam mozemo ispuniti taj san" Google Optimizacija za prvu stranu pretrage 

10 Stavki prema kojima je Google novi Majkrosoft

Google - Majkrosoft

Google.com


Od dominacije tržištem do prepredenih poslovnih praksi  velikih razmera, postaje sve teže  odrediti razliku  između Google i Majkrosofta
Gugl je novi Majkrosoft.Nešto mi govori da ste čuli ovako nešto ranije. Po mojoj proceni, o tome se govori od 2005. Ali ostaje pitanje- Da li je to pravo poređenje?
Majkrosoft je dominirao kompjuterskom desktop industrijom u poslednjih 15 godina sa tobožnjom nemilosrdnošću i lukavim razumevanjem biznisa. Ovih dana?  Ne izgleda, ali ulogu najvećeg mangupa tehnološke industrije i najdominantnije snage sve više preuzima Gugl.
Ako se takmičite sa Guglom, bolje bi bilo da se pripazite. Već njegov pretraživački algoritam može da sklopi Ili raskine posao..
Od problema privatnosti do dominacije tržištem, do strasti među fanovima I klevetnika vladinih pogleda, Gugl i Majkrosoft dele više sličnost nego što možete da zamislite.
U 2005, suosnivač Majkrosofta, I CEO Bil Gejts je imao ovo da kaže o Guglu: "Oni su nalik nama više nego bilo ko drugi sa kim smo se ikada takmičili" Daleko od toga da želim da se upuštam u raspravu sa Bil Gejtsom. Hajde da pogledamo koliko su slične ove tehnološke megakompanije.


1. Ključna dominacija


Najočiglednija sličnost između Majkrosofta i Googla odnosi se na sposobnost svake kompanije da dominira svojom ključnom industrijom. Majkrosoft kontroliše više od 90% tržišta desktop operativnih sistema još od dana Windows 95 i Windows XP. Postoje nagoveštaji da Majkrosoftova dominacija može značajno da padne zbog povećanja aparata koji koriste mobilne operativne sisteme ali Windows je još uvek kralj desktopa.
Google nema više od 90% pretraživačkog tržišta,ali nije sporno da ova kompanija vlada u svetu pretraživača. Google je imao blizu 67% pretraživačkog tržišta u Decembru, prema Comscore-u, najbliži konkurent je bio Yahoo sa samo 16% američkog  tržišta 

Najveći izvor Googlove dominacije na mreži je advertajzing baziran na web-u.Gugl je posedovao 83% visoko lukrativnog onlajn istraživačkog reklamnog marketinga u svetu, 2010 i 81% 2009 prema merenjima firme IHS Screen Digest. Pretraživački gigant ostvaruje velike dobitke I u drugim oblastima digitalnog advertajzinga: Gugl je zgrabio  59% američkog mobilnog advertajzing tržišta u 2010-oj, što je porast u odnosu na

48.6% prethodne godine, prema IDC-u (International Data Group poseduje i PCWorld I IDC.) To je skok od gotovo 11% u samo 12 meseci. Gugl je kupio mobilnu mrežu za oglašavanje MobAd u maju, što je doprinelo velikom skoku kompanije u mobilnom advertajzingu..


2. Monopolistička Manija


Loša strana dominiranja industrijom je da postajete momentalna meta za optužbe antitrastova. Majkrosoft je ovo osetio u kasnim 90im I ranim 2000im, sa optužbama za nefer poslovanje sa konkurencijom poput IBM-a, Real Networks, Gateway, Netscape i Apple.
(Vidi: "Majkrosoft objavljuje Monopol")
Googlove antitrast glavobolje su tek počele, sa evropskim zakonodavcima koji su  gledali na to kako on tretira svoju pretraživačku onlajn oglašavačku konkurenciju. Kompanija takođe nailazi na jako protivljenje onlajn putničke industrije, nakon što je kompanija htela da kupi ITA Software, kompaniju koja sakuplja podatke o letenju.


3. To je platforma, glupane


Suštinska strategija i za Majkrosoft i za Google bila je da se stvori platforma koja održava korisnika u ekosistemu svake kompanije. Majkrosoft je prednjačio u 1990im distribuirajući najpopularnije desktop operativne sisteme ikad i nudeći alatke koje su se odlično uklapale u Windows, poput Majkrosoft Office-a, Internet Explorer-a i ranih onlajn "na oblacima baziranim" uslugama kao Hotmail.

 

Google je pokušao da podrži taj uspeh izgrađujući niz alatki baziranih na web-u koje ohrabruju korisnike da ostanu u Guglverse-u, kao što su Gmail, Gugl Docs, Google Search i Google Maps. .

Uz to, on pravi veliki podsticaj u smislu popularizacije Web aplikacije putem svoje Chrome Web store i dolazećeg web- fokusiranog Gugl Chrome OS. Gugl je takođe pre malo vremena povećao svoju igru, ohrabrujući razvoj treće strane za svoj Android

mobilni operativni sistem, sa novim karakteristikama kao prodaja bazirana na webu, za pregledanje aplikacija i apliciriani sistem plaćanja
Majkrosoft se suočio sa malo izazova za svoj ekosistem u 1990im, dok se Gugl suočavao sa ogromnim izazovom u vidu Eplove iOS platforme za pokretne mašine i Fejsbukovo konstantno probijanje da postane dominantna platforma na webu.

4. Rivalstvo sa Eplom

Mikrosoft je novi IBM, Gugl je novi Majkrosoft, i Epl je novi…Epl?
Nakon izdavanja Windows-a 95, Majkrosoft je preoteo Eplov posao, saterujući Mackintoshovog tvorca na malo tržište. Strategija Majkrosofta koja se sastojala u distribuiranju Windowsa na što je moguće više platformi, bila je veliki uspeh, što je kontrast u poređenju sa Eplovim distribuiranjem Mac OS-a samo na svojim kompjuterima.
Napred u 2011, gde Gugl pokušava da pobedi Eplov iPhone i iPad koristeći sličnu strategiju. Iako ćete naći samo iOS na iPhone-u i iPad-u, Android je na skoro svemu ostalom, uključujući i mašine koje su proizveli HTC, Motorola, Samsung, i Sony. Android-ovo smartphone tržište sigurno preuzima iOS-ovo.

Najnovije Nielsenove statistike pokazuju da novi korisnici smartphonea koriste mašine sa Androidom 15% češće nego iPhoneove,dok iPhone platforma drži ukupno vođstvo od otprilike 3%. Još se nije dogodilo, ali Android preti da izgura iOS mašine u rupu, na sličan način na koji je Majkrosoft izgurao Eplov Macintosh..

5. Od Buntovnika do Glomaznog Giganta

Majkrosoft je počeo kao smeli buntovnik koji je popularizovao PC grafički juzer interfejs sa širokom distribucijom i niskom cenom, u poređenju sa Eplovim Macintosh Osom. Na sličan način, Gugl je uspeo da dominira pretragom, zahvaljujući svojim zapanjujuće relevantnim rezultatima pretrage, i krajnje svedenom osnovnom stranom na kojoj se nalazio samo boks za pretragu i ništa više..

Guglov red i strašna sposobnost da daje visoko relevantne rezultate odvajale su ga od konkurenata kao Ask, MSN i Yahoo, svi koji su imali neverovatno pretrpane osnovne strane, nudili manje relevantne rezultate i koji nisu uspeli da naprave jasno razgraničenje između sponzorisanih oglasa i regularnih rezulatata pretrage.
Ali kako je svaka kompanija dominirala u svojoj industriji, svaka je trebalo da se suoči sa prelazom od brzog starta do tehnološkog Behemota.
Očekivalo se da će Majkrosoft proizvesti masu updateova za svoje Windows Phone 7 mašine na početku 2011, ali u vreme kada ovo pišem, nije izdao ni jedan update od uvođenja Windows Phone 7 u Oktobru. Gugl pokušava da izbegne Majkrosoftovu sudbinu ubrizgavajući početni mentalitet u kompaniju. Mnogi posmatrači veruju da je to deo razloga što Gugl menja svoju menadžment strukturu uklanjajući Erika Šmita kao CEO-a u korist suosnivača Gugla Lari Pejdža.

6. Verujte nam


Verovali ili ne, Majkrosoft, ne Gugl, je nekada viđen kao velika, zastrašujuća tehnološka kompanija koja pokušava da ukrade vaše podatke..U 1999-oj, Majkrosoft je morao da podnese sumnje da NSA ima uvid u Windows koji joj dozvoljava da vidi šifrovane podatke korisnika. Potom, u 2001-oj Majkrosoft je otkrio veliki plan za svoj "Passport universal sign-in feature" koji bi sadržavao ime svakog korisnika, lozinku, adresu, e-mail adresu i podatke vezane za kreditnu karticu onlajn, da bi se ljudi ohrabrili da  kupuju na webu. Međutim, "passport" plan je naišao na žestoko protivljenje jer niko nije želeo da poveri svoje podatke Majkrosoftu.
Danas, Gugl iam posla sa svim mogućim brigama oko privatnosti oko Google Street View koji je fotografisao domove ljudi, Guglov skorašnji Wi-Fi sniffing snafu,  kompanijino čuvanje tokova pretrage, Google Buzz privacy breach, i tako dalje i tako dalje. I da: Gugl je takođe imao svoj udeo u optužbama da sarađuje sa NSA.


7. Navučen na Googlesoft


Želite da ljudi koriste vaše proizvode i zaborave na konkurenciju?  Samo nagomilajte neke osnovne alatke na vašu platformu, koje su zgodne i besplatne. Majkrosoft  je prvo izbacio Internet Explorer sa Windowsom da se bori sa Netscapeom.Druge alatke spakovane u Windows uključuju MSN Messenger, WordPad i integraciju sa Hotmailom --i ko može da zaboravi MSN Explorer zbog tog AOL -skog iskustva? Gugl je preuzeo Majkrosoftovu  "free-software" strategiju do ekstrema sa Google Docs, Gmail, Googel Translate, Google Voice, Calendar ,i Google Maps,  red-po-red navigaciju u Androidu. Gugl je takođe bio optužen za favorizovanje svojih proizvoda- poput Google Maps i YouTube --u rezultatima pretrage.

8. Uništitelj konkurencije

Smetnja u Guglovom algoritmu može da učini da onlajn preduzeću značajno opadne web saobraćaj. To je delimični razlog zašto Evropska Komisija posmatra Guglove pretraživačke prakse prateći antitrast žalbe sa sajtova kao što su usluga za poređenje cena

Foundem i pretraživačka alatka povezana sa francuskim zakonom eJustice. Majkrosoftova taktika, na njegovom vrhuncu, bila je mnogo agresivnija: Na primer, softwerski gigant je bio optužen od strane RealNetworks za vršenje pritiska na tvorce PC-ja da ne instaliraju RealNetworks software u  Windows PC-jeve po defaultu. I IBM je rekao da je Majkrosoft izvršio pritisak na proizvođače da ne nude kompjutere sa IBMovim OS/2 sistemom.

9. Takođe moji proizvodi
Pored dominacije svake od ovih kompanija, i Majkrosoft i Gugl su pokušali da se ubace u poslovne oblasti koje nikad nisu u potpunosti radile za njih. Nakon štoje TiVo uveden,  Majkrosoft je pokušao da se probije na DVR tržište sa svojom verzijom nazvanom "Ultimate TV" Majkrosoftov  "Virtual Earth" meping program sledio je nakon  "Google Earth", a "Zune MP3" plejer sledio je Eplov iPod.
U međuvremenu , Gugl, je očajnički pokušavao da uđe u igru društvenih medija, sa proizvodima kao što je Orkut i Google Buzz. Oba ova programa uspela su da privuku samo malu pobliku. Da li se on može takmičiti sa Eplovom Epl TV ili Rokuovom "set-top box".pomoću svoje sopstvene Gugl TV ostaje da se vidi.
(Vidi: "Top 10 Guglovih promašaja, neuspeha i poraza")


10. Ispiranje Mozga

Nekada davno,svaki softver inženjer žele je posao u Majkrosoftu. "To" je bilo pravo mesto za rad zahvaljujući kompanijinim zdravim kompenzacijskim paketima i uzbudljivim projektima. Gugl je na kraju nadmašio Majkrosoft  kao poželjno mesto za rad  nudeći luksuz kao besplatne perionice, hemijsko čišćenje, obilje hrane,prostorije za rekreaciju, lopte za sedenje umesto stolica u radnim sobama, i čak 20% vremena za rad na eksperimentalnim projektima..
(Vidi: "Vizuelni obilazak: Posećivanje Googleplexa")

Promena je sada u vazduhu, međutim, i Gugl konstantno gubi zaposlene u korist novg "in" radnog mesta: Fejsbuka. Tvorac Google Wave-a Lars Rasumussen i prethodni Gugl (Google) direktor prešao je na Fejsbuk. COO Šeril Sandberg  je takođe napustila Gugl u korist Fejsbuka, i to su samo dva dobra primera ljudi koji napuštaju Gugl i prelaze na Fejsbuk . Priča se da su stvari su postale toliko loše da Gugl pokušava da zadrži svoje radnike uz pomoć bonusa i povećanja plata.
Izgleda da se stvari okreću u korist Fejsbuka.I to navodi na jedno pitanje: I to navodi na jedno pitanje:

 

Ako je Gugl novi Majkrosoft, da li je Fejsbuk novi Gugl? 

Sta je to SEO?
Sta je PR?
Kako biti prvi na Google?
Sta je WEB MARKETING?

Pozicije sajta na Google

Mi imamo odgovore na sva ta pitanja. Kontaktirajte najbolje:064 17 00992

prvi na Google
              optimizacija sajta SEO pravila 10 najboljih sajtova







kako uraditi web sajt, optimizacija sajta yahoo kako, da li je fejsbuk novi Google, kako da postavim sajt na Googl, kako uraditi seo, kako uraditi sajt na google, kako se pravi web sajt?


 

Optimizacija web sajta SEO Beograd Srbija search engine optimization Serbia web marketing kako postaviti web sajt na vrh google pretraživača 064 17 00992

keyword tagovi: kako biti prvi google gugl seo optimizacija sajta Srbija Beograd  prvih deset na Google Crna Gora Srbija German Italian Hebrew marketing dizajn web sajta Optimizacija SEO za Joomla Optimizacija sajta, SEO, optimizovanje sajta, optimiziranje sajta, Google optimirung, optimalizacija websajta, za Googl, SEO ekspert, SEO analiza sajta, Web Marketing, SEO konsultacije, optimalizacija SEO sajta, kako biti prvi medju najboljima na Google pozicijama

SEO Search Engine Optimization pozicioniranje sajta na Google

SEO pozicioniranje

SEO optimizacija sajtova pozicioniranje sajta na google.com

SEO je tehnika pozicioniranja brenda ili usluge na tako sirokom trzistu, kao sto je internet. Vecina ljudi kada misli na pozicioniranje, automatski misli na Google pre svega. Zato smo mi posveceni upravo optimizaciji sajta za Google pretrazivac. AGENCIJA za optimizaciju sajta: 064 1700992 Total Dizajn

Google PLUS

Znamo da postoje Google Plus profili koji su slicni FaceBook profilima ali treba znati i razlike izmedju Google + profila i Google Pages (stranica)

 

SEO optimizacija

SEO i web marketing tehnike

Pozicije na Google SEO klijenata

Optimizacija
            sajta Srbija